Mar 9, 2013

Master Proposal in Mathematics Education


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Selawat dan Salam buat nabi junjungan Nabi Muhammad S.A.W.

Tiada apa yang nak diperkatakan sekarang, cuma masa untuk Tie struggle siapkan master proposal dan submit pada supervisor. InsyaAllah minggu depan nak buat appointment dengan sv. Dan berharap sangat sv berpuas hati dengan proposal tu. 

Sem baru ni dah tak perlu ulang alik ke UPSI Alhamdulillah segala penat lelah selama 2 sem total up CGPA 3.87 cuma sekarang kena siapkan research je then complete my master. Apa hala tuju selepas Master? InsyaAllah Mathematics Lecturer/Tutor. Dan sekiranya masih belum menerima apa2 tawaran akan sambung lagi dengan duit hasil titik peluh sndri tanpa mengharapkan bantuan sesiapa. Suami? hehehe..dia tetap kena bantu. Selama sambung Master ni pun duit hasil ttik peluh sndiri plus yuran pengajian KPT yang bayar (biasiswa MyBrain MyMaster~u all boleh google dan apply~sangat membantu). 

Biasiswa MyBrain sampai tahun 2015 so boleh mohon lagi ntuk sambung ke peringkat lebih tinggi (PHD) ^_^ sangat seronok dalam alam belajar dan bekerja ni. Dua2 dapat, pengalaman dan pembelajaran.

Kerja pula sekarang macam2 kena buat tapi Tie tetap balancekan antara kerja dan belajar dan jadi isteri n ibu :) 

Semoga segalanya dipermudahkan oleh Allah S.W.T.. ikhlaskanlah dalam melakukan sesuatu perkara walaupun kadangkala ianya pahit atau manis sekalipun ~ adios Assalamualaikum


4 comments :

  1. Tahniah yatie..semoga Allah permudahkan segalanya. Ksue dlm perancangan utk sambung master..insya Allah..msh dlm perancangan..

    ReplyDelete
  2. AWAK HEBAT.. SYABAS.. SEMOGA BERJAYA DI DUNIA DAN AKHIRAT.

    EH, KITA PUNYA STARTING AYAT SAMALAH.. SURATAN ATAU KEBETULAN? :)

    ReplyDelete
  3. tq kak sue :) ya semoga Allah permudahkan segalanya buat kita insan yang lemah dan selalu alpa ini :( semua perancangan Allah adalah yang terbaik buat kita kan kak sue

    ReplyDelete
  4. fairus..ehem2..hehe..suratan atau kebetulan...hihi..tq atas pujian tu. tapi yang berhak menerimanya adalah Tuhan kita. Segala puji bagiNya :)

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca dan komen