Jan 3, 2013

REBATE RM200 BOLEH DIGUNAKAN UNTUK SEMUA TELEFON PINTAR






HOT STORY HARI NI!!!
Jemaah Menteri telah bersetuju agar belia berumur 21 hingga 30 tahun berpendapatan RM3,000 ke bawah boleh membeli apa jua jenis telefon pintar dengan rebat RM200 yang diumumkan kerajaan.Pelaksanaan skim tersebut ialah atas prinsip 'siapa cepat dia dapat'. 

Tujuh syarikat telekomunikasi yang melaksanakan skim PKB di bawah koordinasi SKMM adalah Celcom, Clixster, DiGi, Maxis, Tune Talk, U Mobile dan YTL Communications. 

STUDENT PUN BOLEH APPLY. 

korang yang layak boleh apply di sini



AMARAN!!!
.diharap bersabar kerana kesabaran itu separuh dari iman ye. Pengalaman manja sgt menguji kesabaran kerana dari semalam daftar baru 9.45 mlm tadi berjaya. sila reload sampai korang boleh isi maklumat dan sila refresh if loading untuk pengesahan lambat dan sila isi balik maklumat korang SAMPAI KORANG BERJAYA daftar. 

if nak tahu berjaya ke tak nanti akan cakap permohonan anda telah berjaya dan naik satu number siri. if x naik sila buat sampai berjaya. sbb tu kena KESABARAN DAN dimana ade kemahuan di situ ada jalan. wish u all gud luck. tapi pulul 11mlm hingga 7 pagi korang x leh daftar sbb die org nak kemas kini kan maklumat . 

sumber : http://notamanjaku.blogspot.com/2013/01/hot-story-rebate-rm200-boleh-digunakan.html

No comments :

Post a Comment

terima kasih sudi baca dan komen