Oct 20, 2008

10 dreams..i hOpe 2 achieve it!!!

1. nak miliki nOteboOk apple pink => 2. nak miliki kete hOnda jazz pink => 3. nak ader business internet cafe Or cuppycakes shOp sendirik=> 4. nak sambung Master kat UPM=> 5. nak simpan duet ntuk aku n parents pegi haji sesama..insyaAllah..Amin 6. nak ader bungalow dari duet hasil keringat aku..hua2=> 7. nak berjaya dunia dan akhirat..mOga pe yg aku lakukan kat dunia ni diberkati Tuhan n hOpe aku diampunkan segala dosa yang ada..Amin 8. nak kawen ngan insan yang sOleh(leh bimbing aku yg jahil ni,huhu), lOyal, gOod lOoking, hOrmat ma parents n family, educated, xberharta sgat pOn xpe asal hidup bahagia(harta xmenjamin diri msuk syurga pOn cm nikmat dunia yg kte nak merasainyer b4 kte mati)..bg aku juz sbagai aset ntuk gna ke jalan yg diredhai Tuhan. 9. nak tengOk smua adik-bradik aku berjaya..x) 10. nak sambung PHD b4 umO aku 30.. mOga pe yg aku impikan neh menjadi kenyataan!!! insyaAllah.. kite hanya mampu merancang tapi Tuhan yang telah menentukan takdir buat kite..

No comments :

Post a Comment

terima kasih sudi baca dan komen